Krediver - Hakem Heyeti Başvuru Formu
Müşteri Şikayetleri Hakem Heyeti nedir?
Hakem heyeti, müşteriler ile Türkiye Bankalar Birliği üyesi bankalar arasındaki her türlü anlaşmazlıkları adil, tarafsız ve açık bir şekilde incelemek ve dostane bir çözüm bulmak için oluşturulmuş bağımsız bir heyettir.
Hakem heyetine şikayette bulunmak için İLK ADIM şikayetinizi doğrudan bankamızın genel müdürlüğüne YAZILI olarak sunmanızdır. Bankamıza yazılı şikayetinizi (0212) 282 18 43 nolu faksımıza veya Nispetiye Caddesi Akmerkez E-3 Blok Kat:10 34337 Etiler-İstanbul adresimize gönderebilirsiniz. Bankamızca tarafınıza verilen cevabın yeterli bulunmaması veya 30 gün içinde cevaplanmaması durumunda hakem heyetine başvurabilirsiniz. Hakem heyetine, banka tarafından cevabın size verildiği tarihten itibaren, yada 30 günlük cevaplama süresi bitiminden sonraki otuz gün içinde Hakem Heyeti şikayet formunu doldurarak başvurabilirsiniz.
Hakem heyeti başvuru formunu indirmek veya daha detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız.
Lütfen Unutmayınız!
- Başvuru formunu eksiksiz doldurmanız gerekmektedir. Şikayetinizi açık ve kısa bir şekilde tanımlamanız gerekmektedir.
- Şikayete konu olay 1 Eylül 2007 tarihinden sonra meydana gelmiş olmalıdır.
- Hakem heyetine başvurmadan önce bankamıza başvurmalısınız.
- Hakem heyetine sadece gerçek kişiler başvurabilir.
- Bireysel Müşteri Hakem Heyeti Uygulamasına/Formuna E-Devlet Kapısı uygulaması içerisinde yer alan E-Hizmetler başlığından ulaşılabilir.